L’Escola de Música Bertran (EMB) segueix creixent.

Un any més, l’Escola de Música Bertran ha començat amb força el nou curs 2018-19. El nombre d’alumnes inscrits ha augmentat amb escreix respecte el de l’any passat. I és que, d’ençà de la seva creació (2012), el ritme de matriculats ha anat creixent any rere any i el que, en un principi, va néixer com un projecte a prova ara mateix s’ha convertit en una realitat ferma i consolidada. Avui en dia, es pot afirmar i confirmar l’EMB com un referent pels qui aposten per un tipus d’ensenyament, d’aquesta disciplina artística, més proper i individualitzat i de qualitat.

Una de les seves fundadores i mestra, l’Elídia Invers, juntament amb en Ferran, ens explica amb orgull i satisfacció que “l’èxit d’aquesta escola es basa, per damunt de tot, en el tracte i el transmetre als alumnes el valor de la música mitjançant classes i mètodes dinàmics on l’alumne és el protagonista“. Aquesta afirmació és compartida alhora pel David, l’Albert i l’Èric, mestres músics també de l’escola. I és que la proposta educativa engloba totes les edats, des de P3 fins a ESO seguint el pla d’estudis establert per la direcció: sensibilització musical, nivell iniciació, nivell elemental, programes personalitzats… així com l’aprenentatge del llenguatge musical i una àmplia oferta d’instruments (flauta, piano, guitarra, baix, bateria, violí..)