Jornada de Sensibilització (C. Superior)

Avui, els alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) han rebut la visita de dos membres de la Fundació Johan Cruyff per tal de fer-los partíceps del programa “Eduquem a través de l’esport“. L’objectiu ha estat sensibilitzar els alumnes de la diversitat funcional i fomentar la consciència i les actituds cap a les persones amb discapacitat, treballant aspectes com l’empatia, la superació i el respecte.La primera part de la jornada ha començat amb una sessió teòrica on s’ha explicat als nens i nenes els diferents tipus de dispacacitat, mentre que durant la segona, els alumnes han practicat, al pavelló de l’escola, l’esport adaptat (bàsquet amb cadira de roders, el Goalball per a persones amb discapacitat visual i una gimcana dedicada a aquells que tenen alguna discapacitat psíquica) experimentant així en primera persona la dificultat que suposa practicar esport amb alguna discapacitat.

La valoració general ha estat molt positiva i estem convençuts que tots hem près consciència i ens hem sensibilitat al voltant d’aquestes diferents discapacitats.