I Mostra de Treballs de Recerca de l´ESO

Entre les moltes activitats que es van fer durant la celebració del Dia de l´Escola una d’elles va ser la Primera Mostra de Treballs Escolars de l´ESO. Es tractava d´ensenyar  als pares aquells treballs  dels sus fills que són de molta vàlua i que sovint no traspassen les fronteres de l´aula  amb la qual cosa els pares  no  els poden conèixer amb detall. Com veureu al vídeo 14 alumnes ubicats en 7 estands van defensar per parelles els seus treballs davant 10 jurats que els puntuaven. Es van atorgar 4 premis i tots vam poder comprovar com els alumnes durant tot el matí es van sentir importants i orgullosos d’allò que estaven explicant al públic. Tots ells van tenir el protagonisme que mereixien i va ser un veritable plaer veure l’entusiasme que TOTS els alumnes desprenien. Si cliqueu damunt el títol accedireu a la llista de premiats i podreu veure un vídeo de com va anar aquesta experiència tan interessant.

PREMIS:

• UN PRIMER PREMI per 2 alumnes  (3 dies a Galiciencia amb tot pagat).
  • UN SEGON PREMI per 2 alumnes  (3 dies a Jornades Intercomunitaries de Vigo amb preu subvencionat de 170 €).
  • TRES TERCERS PREMIS per 6 alumnes (3 dies a Jornades Intercomunitaries de Vigo amb preu reduit de 240 €).
  • UN QUART PREMI per 2 alumnes (3 dies a l´Exporecerca de Barcelona per 90 €).

PREMIATS:

VÍDEO: