Dues alumnes de 1r d’ESO participen a la Jornada de Robòtica que s´ha fet a Ripollet

La Sofia Font i la Marina Peñas van estar  convidades per l’Associació de Robòtica de Ripollet a exposar el seu treball de recerca a la mostra que van organitzar  el passat dissabte 23 al Casal Cultural de Ripollet. Si cliqueu al títol  trobareu més informació i podreu veure un vídeo d’aquesta activitat.

Com podeu veure al vídeo de sota la Marina i la Sofia van explicar de forma molt meritòria el seu projecte als assistents d’aquesta Mostra. El seu projecte consistia en un corrector automàtic d’exàmens que funciona mitjançant una targeta processadora Arduino de forma que utilitzant uns sensors de llun (LDC) la màquina pot calcular la nota d’un examen tipus test i també pot identificar el nom de l’alumne que ho ha fet. No cal dir que també van aprendre moltes coses visitant altres stands i a més, van fer molts amics (entre ells un simpàtic robot). Enhorabona !!!!