Diari de Sabadell: publicades les “Cartes al director” dels alumnes de 4rt d’ESO

Aquest passat dissabte 12 de gener, en l’edició núm 119 del Diari de Sabadell, van aparèixer publicats alguns dels escrits redactats pels alumnes de 4t d’ESO a l’apartat “Cartes al director” (feu click a la portada). Des de la matèria optativa “Mèdia: mitjans de comunicació” estan treballant diferents activitats i tallers relacionats amb el món periodístic així com també estan realitzant petits “experiments” per convertir-se en petits periodistes. A més, i com a punt de partida, el mes passat van visitar la redacció del diari on van poder observar de primera mà com funcionen aquests mitjans. A partir d’aquí, en Pol va explicar al seus alumnes què és un article d’opinió i les seves característiques. Tot seguit, i basant-se en uns models, va proposar, inicialment, que ells expressessin per escrit els seus comentaris, opinions, agraïments… per, després, enviar-los per correu electrònic a l’adreça corresponent del Diari de Sabadell. I, per sorpresa, en l’edició del dissabte van sortir publicades 4 cartes al director. Enhorabona Carolina, Cristina, Clàudia i Sílvia!!!

I, això no s’acaba, perquè el mes que ve ens desplaçarem a la redacció de Ràdio Sabadell per conèixer com funciona un altre tipus de mitjà: el radiofònic. Ens espera un curs mooooolt periodístic!!!