Colònies a l’Escala (Cicle Superior)

Un any més, Cicle Superior tanca les estades de colònies de tota Primària. Enguany, ens hem desplaçat fins a la comarca de l’Alt Empordà per gaudir de dos dies de convivència i de cohesió realitzant activitats de lleure marítimes. Tan bon punt vam arribar, ens vam distribuir en grups de 6 per les diferents habitacions de l’Alberg Empúries, al municipi de l’Escala. Havent dinat, i gaudint de ple sol, vam caminar fins a la platja per dur a terme la primera de les activitats: navegar amb caiac. Per grups, mentre uns navegaven, els altres feien jocs de platja per intercanviant-se posteriorment els torns. Després d’una bona dutxadeta, ens vam arreglar per anar a sopar i, tot seguit… DISCO!!! A quarts d’onze, hora de retirada a les habitacions per… descansar!!! La nit va transcórrer plàcidament, alguns es van adormir de seguida mentre altres van allargar una “estoneta” més.

A l’endemà, malgrat les cares de son que fèiem molts de nosaltres, encara ens quedava energia per gaudir d’una de les activitats més desitjades: fer pàddle surf. Amb el cel força ennuvolat i una mar plàcida i tranquil·la, vam sortir els primers alumnes a mantenir l’equilibri sobre la taula ajudant-se d’una pala per navegar. Ho vam fer molt bé tots!!
Finalment, el moment de l’adéu. Tot just acabar de dinar, vam recollir les motxilles i malgrat un petit contratemps en l’hora d’arribada del nostre autocar, vam fer el camí de tornada cap a l’escola emportant-nos un molt bon record d’aquests dos dies a tocar de costa.