Celebrem el Dia Escolar de la No-Violència i de la Pau🕊

30 de gener. Dia Escolar de la No-Violència i de la Pau. Per celebrar aquest fet, l’Escola ha organitzat un acte a la plaça del nostre barri, la Plaça Creu Alta. Fins allà ens hi hem desplaçat alumnes, mestres i familiars… des de I3 fins a 4t ESO. Els més grans fent de padrins als més petits, els seus fillols acompanyant-los en tot moment fins a la plaça. Després de la presentació oficial, l’Àfrica i la Paula de 6è de Primària, en representació dels alumnes d’Infantil i Primària, han recitat un poema i uns missatges en defensa de la Pau. Tot seguit, la Mariona i el Joshua, de 4t ESO han llegit un manifest a favor de la no-violència. I, finalment, tota l’escola ha cantat el “Somnis d’Infant” de Tomàs González mentre els més petitons dringaven coloms de paper.