A 1r d´ESO hem muntat un “Prototip”

Els objectes no es creen per “art de màgia” ja que necessiten de tot un procés tecnològic. Aquest té diferents fases i una d´elles consisteix en crear un “Prototip”. El “Prototip” té mala fama perquè sembla un objecte “mal acabat” però hem d´entendre que la seva funció, a més de servir per a detectar erros, és que aquests es puguin corretgir de forma molt ràpida (és una mena d´esbós en 3D que ha d´admetre modificacions d´una forma molt àgil). Els  alumnes de 1r estan dissenyant  un niu, i abans de construir-lo volen detectar possibles errors (per això que han muntat aquest prototipus). Tots els alumnes es van comportar amb molta responsabilitat i la pràctica va sortir mot bé. ..Si cliqueu AQUÍ podreu veure el vídeo d´aquesta pràctica.