Alumnes de 1r d´ESO experimenten sobre l´efecte Seebeck en baixes temperatures per a participar a la Mostra Internacional de Treballs de Recerca.

Quatre alumnes de l’ESO estan fent un treball de recerca molt ambiciós per participar a la Mostra Internacional de Treballs de Recerca Escolars que properament es farà a Barcelona. Estan investigant estratègies termoelèctriques per a aconseguir que un cotxe elèctric pugui  generar la seva pròpia electricitat. Concretament estan investigant l’Efecte Seebeck  que explica com produir electricitat quan hi ha dues temperatures diferents (una a l’exterior del cotxe i altra diferent a l’interior). És per això que han fet un viatge fins una zona amb baixes temperatures  (Puigcerdà-La Massella) per a mesurar la resposta d´aquestes plaques termoelèctriques que ells mateixos van ubicar a la part superior d´un cotxe .  Si cliqueu a la part ombrejada de sota podreu veure un vídeo.