1r d´ESO munta a Naturals un sistema d´aquaponia per a estudiar el Cicle del Nitrogen

Tots els processos fotosintètics necessiten la presència de Nitrogen. Però hi ha un problema ja que aquest element, que  es troba a l´atmosfera, no pot ser capturat per les plantes en forma de gas (necessiten incorporar-lo en estat de sòlid i en forma de Nitrats).  Transformar el Nitrogen (N2) en Nitrats (NO3) s´aconsegueix mitjançant uns bacteris nitrificants anomenats Nitrosomes i Nitrobacters. Els alumnes de Naturals de 1r d´ESO han muntat un SISTEMA D´AQUAPONIA on els peixos generen nitrats per les plantes (quan es degraden els seus excrements) i les plantes els hi netegen l´aigua  (s´alimenten de la seva brutícia). Cal felicitar a tots els alumnes per treballar amb tanta passió i responsabilitat (si CLIQUEU AQUÍ PODREU VEURE UN VÍDEO.) .