1r d´ESO experimenta amb estructures

Com a l’assignatura de tecnologia estem estudiant el tema de les estructures es tractava de muntar una pràctica on els alumnes poguessin experimentar sobre aquest tema.

En concret, cada grup havia de dissenyar i crear una estructura fent servir tan sols paper i cinta adhesiva de tal forma que l´estructura creada aguantés el pes d’una persona. Aquesta pràctica ha estat molt profitosa ja que els alumnes han pogut assimilar i comprendre de forma experimental tots aquells conceptes relacionats amb les estructures que prèviament s´havien estudiat a classe. Els alumnes van provar d´apujar-se dempeus, les estructures van resistir perfectament i la pràctica es va convertir en una activitat extremadament divertida on els alumnes van gaudir de valent. Si cliqueu AQUÍ podreu veure un vídeo molt divertit de la pràctica.