1r d’ESO dibuixa el planell de la seva classe

Els alumnes de 1r d’ESO, dins l’assignatura de tecnologia, han mesurat la seva classe i l’han representat a escala mitjançant un planell fet en Sistema Dièdric (han representat la vista projectada des d’amunt que s’anomena “planta”)

L’activitat va ser realment molt meritòria ja que la immensa majoria d’alumnes van demostrar que dominaven realment la representació a escala d’objectes. Abans de començar a dibuixar la planta de la seva classe els alumnes es van dedicar a mesurar-la amb la cinta mètrica (cal felicitar-los per l’autocontrol actitudinal que van demostrar). Posteriorment van traspassar totes les mides a un planell fet a escala, i finalment van pintar-lo. Aquí us mostrem unes imatges per veure els excel·lents resultats que tots els alumnes van va obtenir . Enhorabona a tots!.