1r d´ESO construeix un niu per a ocells

Dins l’assignatura de tecnologia hem estudiat les diferents fases que té tot procés tecnològic, però a més d’estudiar tot això de forma teòrica el alumnes han construït el seu propi objecte tecnològic perquè entenguin de forma més significativa tot el que havien estudiat. En aquests cas es tractava de solucionar el problema de la falta de nius que tenen molts ocells amb la proliferació, a les nostres ciutats. de les anomenades places dures ( per a estalviar diners en manteniment s’estan eliminant moltes zones verdes ).A més de treballar temes mediambientals també hem treballat temes específics de l´assignatura de tecnologia com són: l´ús d´eines tecnològiques, el processament de materials (en aquest cas la fusta) i la interpretació de  planells. Si premeu AQUI podreu veure un vídeo d’aquesta pràctica.  També agrair als alumnes el bon control actitudinal que van demostrar ja que això és el que permet que en el futur es puguin fer pràctiques cada cop més complexes i emocionants.