13 alumnes de l´ESO han anat a Galicia per a exposar els seus treballs de recerca al ” Foro de Trabajos Escolares de Vigo”.

Tretze  alumnes han viatjat a Vigo per a participar al ” Foro de Trabajos Escolares de Vigo” amb l’objectiu d´exposar els seus treballs de recerca. L´Ainhoa, la Rocio, la Sheila,  la Valeria i la Virginia van parlar de com van muntar la maqueta d´un volcà; la Natalia i la Stefany van parlar del maltractament animal; el Gerard i el Sergio de com és el procés tecnològic;  el Iker, el Fabio i  el Miquel van parlar del robot Opportunity; i finalment l´Erik van explicar que és la robòtica.A més de la satisfacció que els alumnes van obtenir al defensar les seves exposicions aquesta experiència també va servir per a relacionar-se amb alumnes d’altres col•legis. Tots van fer molts amics i també van gaudir de molts moments per a divertir-se de valent (és molt interessant que els alumnes interioritzin que l’esforç que els porta a l’excel•lència formativa sempre va acompanyat de recompenses molt divertides)..Enhorabona als pares per a col.laborar de forma tan entusiasta en aquests tipus d´activitats i també felicitar als alumnes per la seva actitud tan extraordinàriament responsable i madura.………..Si cliqueu AQUÍ podreu veure el vídeo .