11 alumnes de l’ESO seleccionats per a participar al “Foro Científico de Galicia”

Onze alumnes han viatjat a Vigo per a participar al “VII Foro Científico de Galicia” amb l’objectiu d´exposar els seus treballs de recerca. La Judith, l’Alba, la Laura i la Marta van parlar de la necessitat d’obtenir electricitat de fonts no contaminants; el Carlos i la Davinia van parlar de les cel·lules canceroses, i finalment la Selma, l’Ainoha, la Lidia i el Jiawen van parlar dels problemes que té el cotxe elèctric. Tots ho van fer extraordinàriament bé i si premeu damunt el títol podreu veure un vídeo de com va anar aquesta experiència tan enriquidora.

A més de la satisfacció que els alumnes van obtenir al defensar tan bé  les seves exposicions  (van ser molt brillants)  aquesta experiència també va servir per a relacionar-se amb alumnes d’altres col·legis. Tots van fer molts amics i també van gaudir de  molts moments per a divertir-se de valent… El món de la formació i l’aprenentatge no necessariament ha d’estar relacionat amb l’avorriment  i les privacions ja que l’aprenentatge i la diversió són dues coses que es poden combinar perfectament (de fet és molt interessant que els alumnes interioritzin que  l’esforç  que els porta a l’excel·lència formativa sempre va acompanyat de recompenses  molt divertides).

Aquí teniu un vídeo de com va anar tota aquesta experiència.