Dos alumnes de 3r d´ESO seleccionats per anar a Galícia a exposar el seu treball de recerca.

La Carla Forné i el Pau Macias van realitzar el curs passat un treball de recerca envers com es podia obtenir gas a partir de la descomposició de matèria orgànica. Amb aquest treball van obtenir el 1r premi “Barcelona-Exporecerca Jove”, però la cosa no va acabar aquí, ja que durant el present curs han estat convidats pels organitzadors d´una mostra científica de Galícia a assistir a Ourense per a mostrar el seu treball (els han pagat l´allotjament i el menjar).

A sota mostrem un vídeo on es resumeix en que ha consistit aquest esdeveniment encara que ja us avancem que els alumnes han après moltíssimes coses relacionades amb la ciència, i al mateix temps també han gaudit moltíssim establint molts lligams d´amistat amb altres participants gallegs que van assistir a la mostra… En definitiva, ha estat una experiència veritablement meravellosa !!!!!!