El proper dissabte 25 de febrer, l’escola obre les seves portes (de 10h a 13h) per a totes aquelles famílies que estiguin interessades en conèixer el nostre projecte educatiu i aprofitar per fer una visita guiada pels diferents espais del nostre centre.

Reunions informatives (Infantil/Primària/Secundària)

Les famílies interessades en l’etapa d’Infantil, Primària i/o Secundària us convidem a assistir a les xerrades informatives que farem en tres franges: 10h – 11h – 12h on coneixereu el projecte pedagògic del centre, us detallarem tots els aspectes més rellevants de cada etapa, com és el dia a dia del centre i en acabar, una visita als diversos espais de l’escola.

Per a una millor organització i planificació agrairem que us inscriviu a la xerrada omplint el següent formulari o bé trucant al telèfon al 937 16 47 60

*L’escola ofereix servei de canguratge gratuït mentre duren les xerrades.

Visita guiada per l’escola (sense xerrada informativa)

Si esteu interessats en fer només fer una visita a l’escola, personal docent de l’etapa us acompanyarà i us podrà resoldre tots els dubtes i preguntes que tingueu.

Per assistir NOMÉS a la visita sense xerrada informativa NO CAL INSCRIURE’S

Entrevistes personalitzades (Infantil, Primària i Secundària)

També oferim la possibilitat a totes aquelles famílies que, per la raó que sigui, no poden assistir a la Jornada de Portes Obertes, a concertar una entrevista personalitzada amb la cap d’estudis de cada etapa. Les hores seran convingudes i ens adaptem a la disponibilitat de les famílies.

Per concertar l’entrevista, cal que s’ompli aquest formulari o bé trucant al telèfon  937 16 47 60

Xat
Vols contactar amb nosaltres?