Ioga

EXTRAESCOLAR IOGA (INFATIL)

Lloc: Escola

Dimecres de 17h a 18h: dirigida per als infants des de P3 fins a P5 de primària.

Objectiu principal de l’extraescolar

Respondre a la curiositat innata que tenen els infants per aprendre i explorar el seu entorn a partir del seu cos i els moviments pertinents del Ioga; fent-los conscients de les seves pròpies emocions, sentiments i pensaments i les dels altres.

Beneficis

• Control del propi cos, augment de la flexibilitat, millora de la coordinació i augment de força muscular.
  • Control i domini de la ment, autoconeixement, limitacions i control de les pròpies emocions.
  • Millora l’autoestima i les relacions socials.
  • Canalització de l’energia, treballant la relaxació i la concentració.
  • Hàbits i rutines saludables, que permeten reconduir les situacions d’estrès, frustració i ràbia.
  • Gestió de les emocions per fomentar aptituds i habilitats per al futur. Afavoriment del pensament creatiu.

EXTRAESCOLAR IOGA (PRIMÀRIA)

Lloc: Escola

Dimecres de 17h a 18h: dirigida per als infants des de 1r fins a 4t de primària.

Objectiu principal de l’extraescolar

Beneficis

• Millora l’autoestima i les relacions socials.
  • Canalització de l’energia, treballant la relaxació i la concentració.
  • Gestió de les emocions per fomentar aptituds i habilitats per al futur.
Xat
Vols contactar amb nosaltres?