Xerrada: Internet i els seus riscos

Aprofitant que ahir dimarts 6 de febrer va ser el Dia Internacional de la Internet Segura, avui els alumnes de Cicle Superior -5è i 6è- han rebut la visita d’en César, Mosso d’Esquadra de la Unitat Central de Delictes Informàtics de Sabadell per fer-los una xerrada sobre el tema “Internet Segura”.

Durant una hora aproximadament, en César ens ha posat al dia dels riscos que existeixen quan naveguem per Internet com també dels que hi ha quan utilitzem les diverses xarxes socials. La informació que han obtingut els alumnes, en molts casos, desconeguda, els ha posat en alerta dels perills existents. Tanmanteix, també ens ha explicat un munt de recomenacions que hem de tenir sempre presents a l’hora d’utilitzar la xarxa.

En resum, en César ens ha ensenyat a evitar riscos, a prevenir que siguem víctimes de delictes, d’assetjaments i extorsions, a no cometre delictes per desconeixement del medi i a saber identificar on són els perills potencials, com detectar-los i com evitar-los.

En resum, ha estat una experiència MOLT interessant on els nens i nenes han participat molt activament.