Tres alumnes de l’escola, vocals al Consell dels Infants de Sabadell

L’Hugo Fernández i la Carla Granados de 6è i l’Erik Fidalgo de 5è ja formen part com a vocals del Consell dels Infants de Sabadell.

Un grup de 84 nens i nenes, entre els quals els nostres 3 alumnes, van ser escollits (d’un total de 301 candidatures) per formar part d’aquest Consell.

El passat 26 de juny es va realitzar l’acte de constitució del Consell Municipal d’Infants a la plaça del Doctor Robert (veure foto). L’objectiu d’aquesta iniciativa promoguda per l’Ajuntament de Sabadell va encaminat a que els més petits  (de 9 i 11 anys) puguin expressar les seves opinions i els seus interessos pel que fa al funcionament i organització del municipi.

Aquest passat dimarts ja ha tingut lloc la primera reunió de treball al Casal Pere Quart amb la primera activitat sobre la taula: l’elecció del logo d’aquest Consell.

Enhorabona Hugo, Carla i Erik!!!