Colònies de Cicle Superior
Els alumnes de Cicle Superior
hem estat de colònies a Caldes d’Estrach. Primerament, hem realitzat unes activitats nàutiques a Port Dalís (caiac i vela). també, després de dinar hem fet una gimcana pel poble de Caldes d’Estrach amb la finalitat de conèixer una mica la història d’aquest municipi.
L’endemà, ja a la casa de colònies hem fet un circuit d’aventura (rocòdrom, tir amb arc…9
Han estat unes colònies genials!!
Taller «Fem pa» a la Masia de Can Deu
Els alumnes de Cicle Mitjà hem
visitat la Masia de Can Deu de Sabadell per realitzar un taller sobre l’elaboració del pa. De bon matí hem agafat l’autobús i ens ha portat fins ben bé la Masia. L’activitat ha començat a la sala del blat del museu on hem descobert les feines del conreu i la collita del blat, així com les eines usades en el procés.

Els alumnes de 2n d’ESO, dins l’assignatura de tecnologia, han experimentat sobre com varia el comportament de l’electricitat quan aquesta circula per generadors o receptors que estan muntats en sèrie o en paral·lel.
Els alumnes de 1r d’ESO, dins l’assignatura de tecnologia, han mesurat la seva classe i l’han representat a escala mitjançant un planell fet en Sistema Dièdric (han representat la vista projectada des d’amunt que s’anomena «planta»)










