L’Escola amb Ucraïna 🔵🟡

La nostra escola s’ha mobilitzat per aportar el nostre granet de sorra i ajudar la població ucraïnesa davant l’agressió que està patint per part de Rússia. En aquest sentit, volem solidaritzar-nos totalment i és per això, que mitjançant la iniciativa d’una família del centre, RECOLLIM (a secretaria) productes de primera necessitat (medicaments, roba, menjar no perible, d’higiene per a nadons, d’higiene personal…) i els ENVIEM amb destinació a UCRAÏNA.
En poc més de dos dies, la resposta a la iniciativa està sent molt positiva i ja s’han recollit quatre contenidors plens, dos dels quals ja són de camí cap a Ucraïna.
Animeu-vos i col·laboreu! L’ajuda humanitària és ja una urgència…

❌ Digue’m NO a la GUERRA!!
🕊 Digue’m SÍ a la PAU!!

Concentració que van fer els alumnes de l’escola i els seus professors a la Plaça d’Espanya en solidaritat al poble ucraïnés que va ser seguida per diferents mitjans de comunicació que van donar cobertura en els seus respectius programes. Aquí uns en deixem una mostra: