L’alumna de l’Escola de Música, Laura Férez, admesa al Conservatori de Música

La Laura Férez, alumna de 3r d’ESO i de l’Escola de Música Bertran s’ha presentat a les proves de selecció per entrar a estudiar el Grau Professional de música al Conservatori de Música de Sabadell. Els resultats han estat immillorables i la Laura, així, podrà continuar els seus estudis de piano en aquest prestigiós centre d’ensenyaments musicals.

Fa 5 anys, la Laura va començar a estudiar música amb l’Elídia i el Ferran a l’EMB. Inicialment, es va sentir atreta per la guitarra però poc després va adonar-se que el més la captivava era el piano. Des d’ençà, ha estudiat els quatres cursos de Grau Elemental amb l’Elídia. Aquest últim curs, però, l’han dedicat intensament a preparar les proves d’accés.

Amb esforç, dedicació i talent, la Laura ho ha aconseguit. Enhorabona Laura i molta sort!!