La Mostra Nacional de Treballs de Recerca Escolar ha seleccionat el treball de 4 alumnes de la nostra escola per a participar

Els propers 22-23 i 24 d´aquest mes la Selma, el Jiawen, el Carlos i la Ivet exposaran a Barcelona el seu treball de recerca sobre les Plaques Peltier, uns generadors que creen electricitat quan hi ha diferència de temperatura entre les seves dues cares. Volen crear un cotxe elèctric que generi la seva pròpia electricitat perquè així sigui totalment respectuós amb el medi. Ja havien fet un primer experiment amb el cotxe en moviment (viatjant als Pirineus) però ara han experimentat amb el cotxe aturat. Si cliqueu damunt el títol podreu veure un vídeo d´aquest segon experiment.