La Llaminarua de l’Escola 🍭

Quin gran ambient hem viscut avui a la tarda per celebrar la festa de la disbauxa, la festa de Carnestoltes!! Quin goig feien tots: nens, pares, mestres… disfressats de “Llaminadures” recorrent l’Eix Macià acaparant l’atenció de tota la gent que hi passejava. Ja a l’escola hem rebut la visita d’en David Medina, més conegut com El Llaminer de Sabadell, qui ha amenitzat la tarda fent-nos riure, cantar i ballar! Enguany la distinció a la millor disfressa de Cicle Superior ha estat dificilíssima perquè han estat precioses i amb molta feina darrera. Així, la comissió ha decidit que tot el grup de 5è i també tot el grup de 6è s’emportessin el premi guanyador. Els alumnes de Secundària han celebrat tots junts la festa amb música, concurs de disfresses i balls. Una gran tarda per acabar la setmana en un ambient fantàstic, divertit i familiar.