Ha arribat el rei dels Poca-soltes!!✨🎭

Avui hem tornat a sortir al carrer per celebrar el Carnestoltes després d’una edició, la passada, sense poder gaudir-lo. Aquest any el tema ha estat els oficis. Així, per la vorera que porta fins al Corte Inglés hi hem anat desfilant bombers, metges, policies, grangers, mecànics… El rei Carnestoltes també ha volgut acompanyar-nos i ha anat fent “de les seves”. La rua, amenitzada per l’Ampa de l’Escola, ha transcorregut sota la mirada de pares, avis… que ens feien fotografies sense parar. A l’arribar a l’escola hem escollit les millores disfresses de Cicle Superior i hem finalitzat així, la festa de Carnestoltes. Paral·lelament, els alumnes d’ESO han protagonitzat també una desfilada de disfresses en el pati del taronger de l’escola.