Final de curs dels Astronautes i les Girafes ple de MÚSICA!🎼🎶🎵✨

Els alumnes de Cicle Inicial hem volgut acomiadar el curs amb música. Com que aquest any no hem pogut fer els tradicionals concerts i cantades per als pares, ens els hem fet a nosaltres mateixos!
Una tarda vam gaudir de la música en directe dels companys que estudien a lEscola de Música Bertran (EMB). Vam adonar-nos de com estant aprenent a tocar instruments. Vam quedar-nos bocabadats del que ja saben fer!!
Una altra tarda, al pati, els astronautes i les girafes vam compartir les cançons que hem estat treballant durant tot el curs a la classe de música.
Els alumnes de primer ens van fer un concert anomenat “Cançons per aprendre” i els de segon ens van regalar una cantata titulada ” Història d’un pentagrama”.
Hem gaudit molt d’una setmana molt musical!!!

VIDEO SEGON

VIDEO PRIMER