Carnestoltes a l’escola: fomentem els hàbits saludables (inclou vídeo)

Aquest divendres tarda, tota l’escola ha celebrat el “Carnestoltes”.  L’ampli ventall de disfresses que tots hem lluït ha omplert de color i alegria el centre i els carrers del seu voltant. Així doncs, des dels més petits de P3 fins als més grans de secundària han fet de la festa de carnestoltes una jornada molt lúdica i divertida. Enguany, el tema escollit per la comissió ha estat el d’ “Hàbits saludables”. Els menuts anaven de diferents fruites: kiwis, pinyes, maduixes, raïm, taronges, pomes i síndries; els de Cicle Superior, d’esportistes: piragüistes, jugadors de tenis taula, de polo, futbolistes, de genets… Els d’ESO el tema era lliure tot i que la gran majoria han aprofitat la temàtica de l’escola per disfressar-s’hi.

La jornada ha transcorregut amb normalitat durant el matí, amb classes habituals, i a la tarda hem realitzat la tradicional passejada pels carrers de l’entorn i tot just arribar a l’escola, hem organitzat el concurs a les millors disfresses. Per altra banda, els pollets han participat d’una festa particular al Centre Cívic de la Gent Gran conjuntament amb els “gegants” de l’escola bressol L’Esclop.

Moltes gràcies a tots, alumnes i famílies per la vostra implicació en la confecció d’unes disfresses superelaborades!!!