Entrevista a la Montse Peláez a Ràdio Sabadell 🎙

Ahir, la Montse Peláez, tutora de 5è i Cap d’Estudis de Primària de la nostra escola va ser entrevistada al programa “Al matí” de Ràdio Sabadell que s’emet cada dia de dilluns a divendres de 11.30h a 13.30h del matí. Les diverses activitats que tant mestres i alumnes hem portat a terme a l’escola en aquests últims dies, dins el marc de la campanya de la Marató de Tv3 d’enguany, han cridat l’atenció dels diferents mitjans de comunicació que n’han fet ressò. En aquesta conversa, la Montse i la Raquel Garcia, presentadora del programa, parlen de totes les iniciatives que hem anat fent a l’escola i que alhora són visibles en la pàgina web del nostre centre. Aquí us deixem el tall de la gravació: