Emotiva Festa de Graduació de 6è

Aquest dimecres hem acomiadat els alumnes de 6è del llarg camí que han recorregut des  de P3 fins a 6è a la nostra escola. Ha estat un acte molt emotiu on les llàgrimes i els records han estat vivament presents. Tant mestres com alumnes, fins i tot d’altres cursos que han vingut a acompanyar-los, no han pogut resistir tampoc l’emoció.

La tarda ha començat amb els alumnes de 5è dedicant als seus companys de 6è uns balls i unes cançons molt ben treballades. Tot seguit, s’ha donat pas als veritables protagonistes. Anomenant-los un a un, el seu tutor els has lliurat la tradicional orla. Després, i micròfon en mà, cadascú ha fet un parlament recordant els moments viscuts al llarg dels anys a l’escola. Alguns, plens d’emoció, no han pogut articular cap paraula. I, finalment tots han cantant, com han pogut i agafats de la mà, davant de tots, la cançó (vídeo adjunt) que parla de records, de somnis, d’il·lusions dins les maletes, de que junts poden arribar més lluny i que els espera un llarg viatge.

Això és el que tots us desitgem, petits!!!