Dies per recordar: convivències plenes d’aventura, natura i cohesió

Els alumnes de Primària i ESO hem viscut tres dies plens d’aventures a Mas Pinsach (la Garrotxa) i a Pou del Glaç (la Bisbal de l’Empordà) respectivament. Cicle Inicial i Cicle Mitjà han descobert el món dels volcans amb tallers de vulcanologia, colada delava, escala geològica, taller del vulcanòleg…

També han visitat la Fageda d’en Jordà, han fet excursions als volcans Croscat i Santa Margarida, escaperooms…
Cicle Superior ha gaudit d’activitats d’aventura com la gimcana per Mieres, circuits de ponts, tir amb arc, escalada i tirolina, a més de la visita a la Fageda d’en Jordà.
Els mateixos dies, els grups de 1r, 2n i 3r d’ESO també han marxat de colòies a la casa de colònies Pou del Glaç, a la Bisbal d’Empordà. Allà han fet activitats com BTT, quads, tallers de cuina, el torn, una ruta per les Gavarres, ponts mòbils, tirolina, tir amb arc, escalada i aventures per parelles.
I no hi ha faltat la piscina, els jocs de nit i la gran disco! Tres dies per aprendre, conviure, superar reptes i crear records compartits.
ÀLBUM CICLE INICIAL
ÀLBUM CICLE MITJÀ
ÀLBUM CICLE SUPERIOR
ÀLBUM ESO