“Contrast Hídric”, l’exposició a l’escola d’EDUCASSA

Des d’aquest dilluns dia 14 i fins el proper dia 21, la recepció de l’escola acull l’exposició “Contrast Hídric“. Aquesta  mostra s’emmarca dins una de les accions commemorativers per celebrar el 35è aniversari del programa educatiu d’Aigües Sabadell, l’EDUCASSA on el nostre centre hi ha participat al llarg d’aquest temps.  Aquest exposició aborda les diferències d’accés a l’aigua potable, la disponibilitat, el sanejament i el consum de persones de diferents parts del planeta. L’aigua és vida; font de diversitat, de creixement, de salut, de desenvolupament. Però també és un mirall dels problemes de la humanitat: sequera, contaminació, falta d’accés, desigualtats, injustícies.
La mostra consta de 6 figures i 2 plafons explicatius sobre les diferències entre l’accés a l’aigua potable a diferents punts del planeta: el “Contrast Hídric”