Activitat de cohesió a Cicle Mitjà

Tots els alumnes de Cicle Mitjà han realitzat la primera sortida del nou curs. El lloc escollit ha estat la Masia El Cabirol a Vallgorguina. I, res millor per aquest inici de les classes que treballar “La coneixença i cohesió de grup”. Enmig de la natura, els nens i nenes han realitzat unes 10 activitats enfocades a reforçar l’autoestima, la cooperació, la coneixença d’un mateix i dels altres, el treball en equip, l’esforç…Finalment, tots s’han reunit per fer una reflexió final on s’han establerts debats, diferents impressions,… que han anat sorgint durant el desenvolupament de les activitats.
Hem gaudit d’un dia molt bonic amb tots els companys de classe i amb unes activitats molt divertides!!