Graduació 6è de Primària 🎓
Aquest matí hem celebrat l’acte de Graduació dels alumnes de 6è de Primària. Un acte molt emotiu on els «sisenus» han estat els veritables protagonistes: els mestres els hem entregat l’orla representativa i tot seguit, han llegit uns escrits que han fet saltar les llàgrimes a més d’un i a més d’una.
A l’acabar, i mig eixugant-nos-les, han interpretat la cançó de moda «Coti x Coti» de The Tyets. El moment àlgid ha estat ...












