Categoria: 6é Ed. Primària

Graduació 6è de Primària 🎓

Aquest matí hem celebrat l’acte de Graduació dels alumnes de 6è de Primària. Un acte molt emotiu on els «sisenus» han estat els veritables protagonistes: els mestres els hem entregat l’orla representativa i tot seguit, han llegit uns escrits que han fet saltar les llàgrimes a més d’un i a més d’una. A l’acabar, i mig eixugant-nos-les, han interpretat la cançó de moda «Coti x Coti» de The Tyets. El moment àlgid ha estat ...  Segueix llegint

Sortides lúdiques de C. Inicial i C. Superior

Aquest dimarts, els alumnes de C. Inicial i C. Superior han fet la darrera sortida del curs 22-23. Dues sortides totalment lúdiques on l’objectiu principal era gaudir de la natura tot realitzant activitats d’aventura, canó d’espuma i, els més grans, una bona estona de piscina. Bona manera de tancar el curs!!

Colònies de Cicle Superior

Durant tres dies els alumnes de Cicle Superior vam gaudir d’unes colònies inoblidables on vam compartir molts moments que els recordarem per a sempre. A la casa de colònies Albatros de Llafranc ens vam instal·lar i vam participar en activitats molt engrescadores com paintball, esnòrquel, caiac, jocs d’orientació al poble de l’Estartit, visita al far de Sant Sebastià… Vam fer un munt de quilòmetres per «tastar» totes aquestes activitats però va pagar la pena!! ...  Segueix llegint

Exposició oral: Les Comunitats Autònomes d’Espanya (6è) 🗺

Al llarg del primer trimestre els alumnes de 6è han estat treballant les Comunitats Autònomes d’Espanya i les seves característiques. Així, durant les vacances de Nadal han pogut realitzar un treball de descoberta de les diferents CCAA:  situació geogràfica, el relleu, l’organització territorial, el clima, els rius… I, ha sigut en aquest segon trimestre quan cadascú ha exposat davant ...  Segueix llegint

Il·lusió amb La Fàbrica de Somnis

Aquest dilluns al matí, al pavelló de l’escola s’hi ha acomodat una fàbrica, una fàbrica de somnis. I a dins, hi hem vist uns personatges màgics que seran els qui intentaran fer acomplir els somnis de tots nosaltres. Els més petitons han estat els primers en ser rebuts pels elfs, els ajudants de l’Ambaixador Reial i del Pare Noël. Però hi hem trobat un buscaraons que no parava de queixar-se del Nadal i de les festes nadalenques… el Grinch!!!! ...  Segueix llegint

L’Escola s’adhereix a la #bogeriaarlequinada 💙🤍

Els alumnes des de Cicle Inicial fins a 4rt d’ESO han visitat les instal·lacions del Centre d’Esports Sabadell en el marc de la relació entre les dues entitats. D’aquesta manera, els nois i noies han pogut conèixer la història del Club, els vestidors, la sala de premsa, el gimnàs, la sala de trofeus, han pogut asseure’s a les banquetes a peu de gespa… i fins i tot els jugadors del primer equip els han firmat autògrafs! A més, també ...  Segueix llegint