9ª Festa de l’Escola

Aquest dissabte 20 de maig l’Escola ha celebrat la 9ª Festa del Col·legi Bertran. A partir de les 9.30h i fins la 13h del migdia el nostre centre ha bullit amb un munt d’activitats, tallers, actuacions, exposicions de treballs de recerca, servei de bar proviatge ESO i una BATUCADA final!! En un  ambient molt distès i familiar, tota la comunitat educativa de l’escola ha gaudit d’un matí on els veritables protagonistes han estat els propis alumnes del centre qui han mostrat als seus familiars tots els racons del col·legi i alhora han pogut representar dalt de l’escenari les cançons treballades durant el curs.

A banda, els alumnes de Secundària han omplert el pati del taronger amb tots els seus treballs i projectes de recerca que han fet la delícia de tots els curiosos. I, per acabar, una petita mostra de l’extraescolar de karate, a càrrec de la Sara, i un final de festa espectacular amb una batucada a càrrec del grup Martukada de Martorell.