9 alumnes de l´ESO han anat a Galicia per a exposar els seus treballs de recerca al “IX Foro Intercomunitario deTrabajos Escolares de Vigo”.

Nou alumnes han viatjat a Vigo per a participar al “IX Foro Intercomunitario de trabajos escolares de Vigo” amb l’objectiu d´exposar els seus treballs de recerca. La Sofia, la Laia i la Marina  van parlar de com van muntar el seu corrector automàtic d´exàmens; l´Alexia i la Julia van parlar de com van muntar el seu robot solar; i  finalment la Judith, l´Andrea, el Marc Fitó i el Marc Gabaldà van explicar les seves experiències fent fotos amb una càmera estenopeica.A més de la satisfacció que els alumnes van obtenir al defensar les seves exposicions  aquesta experiència també va servir per a relacionar-se amb alumnes d’altres col·legis.  Tots van fer molts amics i també van gaudir de molts moments per a divertir-se de valent… El món de la formació i l’aprenentatge no necessariament ha d’estar relacionat amb l’avorriment  ja que l’aprenentatge i la diversió són dues coses que es poden combinar perfectament (de fet és molt interessant que els alumnes interioritzin que l’esforç que els porta a l’excel·lència formativa sempre va acompanyat de recompenses molt divertides).…………………………………………………………………………………Enhorabona a pares i alumnes per a colaborar de forma tan entusiasta en  aquests tipus d´activitats.………………………………………… Si cliqueu AQUÍ podreu veure un vídeo molt divertit.