🔵Acte solidari Ucraïna🟡

Avui tota l’escola (petits, grans, mestres, famílies…) ha estat protagonista en un acte molt emotiu que ha tingut lloc a la Plaça Espanya de Sabadell. L’objectiu de la concentració no podia ser un altre que mostrar la nostra solidaritat vers la població ucraïnesa en el conflicte bèl·lic que està passant al nostre continent. Ple d’emotivitat, el director de l’escola, en Francesc ha obert l’acte amb unes paraules d’agraïment a tota la comunitat educativa del centre pel suport que està donant dia rere dia a la causa ucraïnesa. Tot seguit, alumnes d’ESO han llegit un manifest a favor de la pau. Després, dues famílies ucraïneses també han agraït l’ajuda que estan rebent per part de tots en aquests moments tan dolorosos.  I, per acabar, alumnes més petits han alçat la veu per dir ben alt: NO A LA GUERRA, SÍ A LA PAU i entonar tots junts la cançó “Somnis d’Infants”.