Festa de la Castanyada a l’escola

Durant tot el dia d’avui, l’escola ha celebrat la festa de la Castanyada. Tot i la pluja que ha caigut durant tota la jornada, les activitats programades s’han dut a terme amb total normalitat. Durant el matí, hem aprofitat l’estona que ens ha permès la pluja per apropar-nos a la Fruiteria Mas del Mercat de la Creu Alta i així conèixer les diferents fruites característiques de la tardor. Allà mateix ens ha donat una mostra i a la classe hem fet petits tasts d’aquestes fruites. A la tarda, els més petits han rebut la visita de la Castanyera qui els ha explicat un conte i ha repartit castanyes i premis per les genials manualitats fetes. Els nens i nenes de Primària hem celebrat un petit concurs de disfresses on hem repartit obsequis als guanyadors. Finalment, tots hem acabat la tarda cantant i menjant castanyes calentones fetes pels nostres companys de 3r i 4t d’ESO.