1r d’ESO construeix un niu de fusta

Dins l’assignatura de tecnologia hem estudiat les diferents fases de tot procés tecnològic. A més d’estudiar tot això de forma teòrica el alumnes han construït el seu propi objecte tecnològic. En aquest cas es tractava de solucionar el problema de la falta de nius que tenen molts ocells amb la progressiva desforestació del medi . Si premeu damunt el títol podreu veure un vídeo.

Els alumnes han disfrutat molt aprenent a treballar la fusta. Cal felicitat a tots ja que, malgrat la complexitat de la pràctica, en tot moment van saber autocontrolar-se ja que es van comportar de forma molt responsable (amb aquesta actitud en el futur podrem fer pràcticas molt més complexes i molt més emocionants). Enhorabona a tots !!!!

A continuació podeu veure un vídeo de com va anar la pràctica.